MTA SA Turf Sistemi
Kendi klan sisteminiz ile uyumlu hale getirmek için exports.lua göz atabilirsiniz.
ayarlar.lua dosyasından bazı ayarları düzenliyebilirsiniz.
Turf alırken 2 işlem olur.
Defansı kırma ve Ele geçirme.
Defansı kırarken;
Turfdeki oyuncu sayısına bağlı olarak yüzdelik değer düşer.
Turf sahibi ve saldıran klan oyuncuları eşit ise, ilerleme durur.
Turf içinde 2 tane düşmen klan varsa ve sahibi yoksa, ikisinini oyuncu sayıları toplanır ve defansdan düşer.
Turf sahibi içerdeyse, içerdeki oyuncu sayısına bağlı düşman sayısından eksilir.
Örnek;
A klanının turf bölgesinde B klanından 3 kişi var. Turf ilerlemesi 3 3 artıcaktır.
A klanından turf bölgesine 2 kişi gelirse, 3-2 olur ve turf 1 1 artıcaktır.
Eğer A klanından da 3 kişi gelirse, turf ilerlemesi duracaktır.
Eğer A klanından 4 kişi olursa, bu sefer 4-3 olucak ve 1 1 turf ilerlmesi tersi yönüne artıcaktır.(azalmıcak)
C klanından da 2 kişi gelirse, B klanındaki kişi sayıları ile toplanıcaktır. 3+2. A klanından da 4 kişi olduğu için, 5-4 1 1 azalmaya devam edicektir defans.
Defans tamamen düştükden sonra, turf sahipsiz kalır.
Ele geçirme esnasında tüm klanlar ayrı olarak sayılacaktır. Turf içinde en çok oyuncuyua sahip klan turf bölgesinde baskınlık sağlar.
ayarlar.lua dosyasından bazı ayarları düzenliyebilirsiniz.
Turf alırken 2 işlem olur.
Defansı kırma ve Ele geçirme.
Defansı kırarken;
Turfdeki oyuncu sayısına bağlı olarak yüzdelik değer düşer.
Turf sahibi ve saldıran klan oyuncuları eşit ise, ilerleme durur.
Turf içinde 2 tane düşmen klan varsa ve sahibi yoksa, ikisinini oyuncu sayıları toplanır ve defansdan düşer.
Turf sahibi içerdeyse, içerdeki oyuncu sayısına bağlı düşman sayısından eksilir.
Örnek;
A klanının turf bölgesinde B klanından 3 kişi var. Turf ilerlemesi 3 3 artıcaktır.
A klanından turf bölgesine 2 kişi gelirse, 3-2 olur ve turf 1 1 artıcaktır.
Eğer A klanından da 3 kişi gelirse, turf ilerlemesi duracaktır.
Eğer A klanından 4 kişi olursa, bu sefer 4-3 olucak ve 1 1 turf ilerlmesi tersi yönüne artıcaktır.(azalmıcak)
C klanından da 2 kişi gelirse, B klanındaki kişi sayıları ile toplanıcaktır. 3+2. A klanından da 4 kişi olduğu için, 5-4 1 1 azalmaya devam edicektir defans.
Defans tamamen düştükden sonra, turf sahipsiz kalır.
Ele geçirme esnasında tüm klanlar ayrı olarak sayılacaktır. Turf içinde en çok oyuncuyua sahip klan turf bölgesinde baskınlık sağlar.
Script Yapımcısı : Mahlukat
Script Nasıl Çalışır ?
Yukarıda Mahlukat çok iyi bir şekilde anlatmış.Kendisine teşekkür ediyorum.
Script Kurulumu : Scripti indirin ve mta\server\mods\deathmatch\resources klasörüne atın."F8" Tuşuna basıp refresh yazıp "ENTER" Tuşuna basın ve ardından start TurfSistem yazın.Script çalışır duruma gelmiştir.
📥 Scripti İndir 📥
NOT : SCRİPTİ İNDİR DEDİĞİNİZDE AÇILAN SAYFADA ADBLOCK KAPATIN.YOKSA İNDİRME LİNKİNE GİDEMEZSİNİZ.YAKINDA KISALTMA LİNKLER KAPATILICAK.TIKLAYIP DESTEK OLANLARA ÇOK TEŞEKKÜRLER.
NOT : SCRİPTİ İNDİR DEDİĞİNİZDE AÇILAN SAYFADA ADBLOCK KAPATIN.YOKSA İNDİRME LİNKİNE GİDEMEZSİNİZ.YAKINDA KISALTMA LİNKLER KAPATILICAK.TIKLAYIP DESTEK OLANLARA ÇOK TEŞEKKÜRLER.
0 Yorumlar